Львів. Епатаж, загорнутий у «Боа»
У львівській арт-галереї «Зелена канапа» – кокетливо-будуарна виставка
Гламурний жіночий убір – боа – можна побачити не лише на шиях у світських левиць, а й сидячи на “Зеленій канапі”. Під таємничою назвою атрибуту жіночого туалету, характерного для початку минулого століття, насправді ховаються імена трьох постмодерних художниць – Беати Корн, Ольги Пильник та Анни Атоян (БОА – абревіатура із перших літер імен мисткинь). Авторки представили до уваги публіки найновіші творіння, що згодом стануть учасниками фестивалю “Арт-Київ”.
Експозиція вражає різноманітністю. Усі її елементи поєднані шармом новизни матеріалів і методу роботи з ними. Ольга Пильник, автор постмодерної скульптури в кераміці, творчо підійшла до робіт. Внаслідок цього з’явився “Екологічний стільчик”, де замість сидіння висаджена жива трава. У скульптурній мініатюрі “Затопило” Ольга також використала як матеріал природу – робота нагадує невеликий фонтанчик, де з даху будинку тече вода. Серед елементів експонату і фрукти – малина та виноград. Перші поціновувачі концептуального мистецтва змогли не лише подивитись на нього, а й спробувати на смак.
Беата Корн, ужгородська художниця, скористалась незвичним матеріалом – конструктором “Леґо”, а також керамікою, що утворюють неповторні колажі. У цій техніці виготовлені її “Три ведмеді”, “Рожеві мрії”, “Здача крові”… Для підсилення ефекту художниця підібрала музику, яку всі охочі можуть послухати, милуючись картинами.
Анна Атоян запрезентувала роботи, виконані у техніці гарячого батику. Її полотна впізнаються за характерними рисами обличчя, які вона любить надавати героям своїх картин – великий ніс і маленькі очі.
Гламурний жіночий убір – боа – можна побачити не лише на шиях у світських левиць, а й сидячи на “Зеленій канапі”. Під таємничою назвою атрибуту жіночого туалету, характерного для початку минулого століття, насправді ховаються імена трьох постмодерних художниць – Беати Корн, Ольги Пильник та Анни Атоян (БОА – абревіатура із перших літер імен мисткинь). Авторки представили до уваги публіки найновіші творіння, що згодом стануть учасниками фестивалю “Арт-Київ”.
Експозиція вражає різноманітністю. Усі її елементи поєднані шармом новизни матеріалів і методу роботи з ними. Ольга Пильник, автор постмодерної скульптури в кераміці, творчо підійшла до робіт. Внаслідок цього з’явився “Екологічний стільчик”, де замість сидіння висаджена жива трава. У скульптурній мініатюрі “Затопило” Ольга також використала як матеріал природу – робота нагадує невеликий фонтанчик, де з даху будинку тече вода. Серед елементів експонату і фрукти – малина та виноград. Перші поціновувачі концептуального мистецтва змогли не лише подивитись на нього, а й спробувати на смак.
Беата Корн, ужгородська художниця, скористалась незвичним матеріалом – конструктором “Леґо”, а також керамікою, що утворюють неповторні колажі. У цій техніці виготовлені її “Три ведмеді”, “Рожеві мрії”, “Здача крові”… Для підсилення ефекту художниця підібрала музику, яку всі охочі можуть послухати, милуючись картинами.
Анна Атоян запрезентувала роботи, виконані у техніці гарячого батику. Її полотна впізнаються за характерними рисами обличчя, які вона любить надавати героям своїх картин – великий ніс і маленькі очі.
Ці три художниці – одні з улюблених мисткинь галереї “Зелена канапа”, яка вже не вперше презентує їхні виставки.
Лілія ХОМИШИНЕЦЬ
На фото автора: Концептуальний “Екологічний стільчик” від Ольги Пильник.
Джерело: «Високий замок», http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=69072